Yessssss

09-05-2013 20:46

Vanmorgen helemaal gelukkig op mijn weegschaal: -1 kilo ten opzichte van gisterenmorgen !! En dat incl mijn taartje van gisteren, huh !?

Vandaag weer keihard mijn best gedaan. Ik begon met een ontbijt van 3 gekookte eieren zonder eigeel. Daarna een workout gedaan met Mika (bijna 9):

100m hardlopen

10 pushups (Mika 5x)

100m hardlopen

10x kettlebellswing 8kg (Mika 10x deathlift)

100m hardlopen

10 pushups (Mika 5x)

100m hardlopen

10 situps (Mika 5x)

Mika won natuurlijk, hardlopen gaat bij mij gewoon niet zo heel lekker. We deden het hardlopen in de speeltuin zodat ik demping heb voor mijn scheenbenen. het ging voor mijn gevoel erg lekker en was zelfs even moe :-)

Vanmiddag gingen we met het gezin Geocachen, oftewel schatzoeken. Dan ga je met behulp van GPS op zoek naar caches welke verstopt zijn. We begonnen in het Waalse Bos, ongeveer 1km bij mijn ouderlijk huis vandaan, daarna hebben we er nog 4 gezocht in het Houtense bos. Het is zo leuk want je komt op plekken waar je anders nooit komt! Totaal hebben we vanmiddag nog ruim 15km gewandeld in (met name) bos. Heerlijk was dat!

Na het geocachen gingen we naar de McDonalds. De mannen hebben heerlijk zitten smullen en ik heb toegekeken. Ik was zoooooo sterk dat ik niets genomen heb, ja alleen de cola light met E gedeeld. Ik heb thuis gegeten en wel volkoren macaroni, 200 gram gebakken kipfilet en 3 halve perziken.

Mijn tussendoortjes van vandaag bestaan uit 3x een handje ongezouten pinda's en 2 handjes rozijnen. Op naar de (werk)dag van morgen !!