Weekend en wat voor een!

29-04-2013 22:00

Even geen sport en niet op mijn eigen manier eten. Ik heb bij Q-Music een weekendje Disneyland Parijs gewonnen. Heerlijk gegeten en gedronken en heel veel gelopen in het park. Totaal 9 uur slaap in 2 dagen dus dit was een zwaar weekend!

Zondagavond weer thuis en maandagmorgen iets uitgeslapen en de kinderen opgehaald. 's Avonds geen spinningles, dit had ik afgesproken met de spinning-coördinator omdat het "Koninginnenacht" was en ik al 2 weken géén mensen had. En ja hoor ... er waren nu opeens 8 mensen !!??? En de receptie wist van niks (al had ik het vorige week wel te kennen gegeven), er bleken dus boze mensen te zijn die uiteindelijk de virtual op de beamer hebben gefietst. Ik ben dus maar begonnen met het maken van een nieuwe spinning-cd voor komende maandag.