Rustdag

21-04-2013 22:30

En het is weer zondag. Ben niet afgevallen deze week, zelf een beetje aangekomen. BAAL maar EIGEN SCHULD !! Ik heb te weinig gesport en te fout gegeten, ik baal dus echt wel maar ik heb het helemaal zelf verknald! 2e keer deze week: STOMME TRUT !!! 

Vanmorgen begonnen met een douche en daarna als ontbijt gebakken eieren, dat was heerlijk! Inmiddels was het al 10 uur geweest en ben ik lekker even buiten in de zon gaan zitten/liggen. Even heeeeeeerlijk genieten en zonnestralen opvangen. Om 12 uur gingen we op pad. Eerst naar mijn schoonvader en daarna naar mijn collega. Bij mijn collega moest ik even een kijkje nemen op de "babykamer to be" om een muurschildering te gaan maken. Dat wordt een hele leuke, veel werk maar leuk om te doen. helaas hier gezwicht voor een koek en een handje chips.

Om 17.30 uur waren we weer thuis. Na wat eten (3 bolletjes hagelslag en 1 bolletje frikandel) ben ik Xem gaan leren hoe te skeeleren, hij had het vrij snel door en gaat nu al rondjes helemaal alleen doen. Knap van hem hoor.  

Nu zit ik nog even op de bank en heb mijn eetschema wat aangepast. Mijn PT vind ik dat ik écht te weinig binnenkrijg qua dieet en me daardoor 's avonds vol ga vreten. Dus ik heb eea toegevoegd. Dieet schema apr.2.docx (20,8 kB)