Nieuw levensjaar

08-05-2013 08:36

Inmiddels ben ik 36 jaar jong en dit jaar moet het echt gaan lukken. In 2011 zat ik al op mijn doel maar ging het afbouwen helemaal verkeerd, dit jaar wordt mijn jaar. De afgelopen week is het sporten op een heel laag pitje gezet i.v.m de vakantie van de kinderen. Ik kan immers niet "even" naar de sportschool met hen. Ze kunnen wel mee maar dat vinden ze niet heel leuk.

Vandaag gaan we even zwemmen omstreeks 10 uur, kunnen de kinderen even lekker spelen en ik ga een aantal banen zwemmen. Op dit moment heb ik weer erg last van mijn bekken en dat is echt heel vervelend. Ik hoop dat dit wat versoepelt wordt door het zwemmen. Ik heb er vooral last van bij zitten/liggen en bukken. Ik zal mijn oefeningen weer eens gaan opzoeken en hopen dat het dan beter gaat. Ook heb ik mijn rechterpols licht gekneusd, maar deze zit nu ingetaped dus daar kan weinig mee gebeuren ;-)

Vanavond wel weer een gewichtstraining en een uurtje cardio, maar mss ga ik wel even op de fiets naar de sportschool. Dit is afhankelijk van het weer. Ik ga vandaag maar even denken over een WOD, iets met gewichten, maar niet te belastend voor mijn pols. Mss iets met squats en lunges, eens zien wat mijn bekken daarvan vinden. ;-)