Nieuw doel

08-05-2013 09:03

Tja, maar weer een verandering van mijn doel. In eerste instantie wilde ik maar een paar kilootjes afvallen en rond de 75 kg uitkomen. Maar om meer succes te kunnen bereiken in het gewichtheffen moet ik meer kilo's kwijt en wil ik max 68,9kg mogen wegen tijdens wedstrijden. Met andere woorden nog eens 6 kilo extra eraf. Heden ochtend woog ik 84,6kg en dat betekent dat ik nog ruim 16 kg kwijt wil en moet. Hiervoor ga ik meer cardio-en al zijn de meningen hierover verdeeld. Mijn racefiets gaat dus maar weer op de rollerbank of ik ga ermee naar buiten als E. thuis is voor de kids. Op de dagen dat ik werk wil ik fietsen en op mijn vrije dagen pak ik óf de Kangoojumps of ik ga met E skeeleren. Maar in ieder geval moet er elke dag iets gaan gebeuren wil ik eindelijk gaan afvallen. Daarnaast naturlijk enorm opletten op wat ik eet. Gelukkig is mijn collega nu ook strak aan de lijn en is het makkelijker op mijn werk.

 

Per 1 mei zijn mijn spinninglessen vervallen omdat er te weinig animo voor is in de zomer. Daardoor mis ik deze workout en moet ik het vervangen voor wat anders, maar het gaat me nu echt lukken. Ik heb de steun van mijn kinderen (die letten extra goed op ;-) ) en natuurlijk op mijn werk. Nu nog een beetje extra steun van mijn man en en dan lukt het zeker!