Heerlijk dagje

08-05-2013 23:21

Nog maar even een blog vandaag, het was ook zo'n heerlijk dagje! Het ging echt wel heel goed.

Vanmorgen kreeg ik een ontbijt op bed, dit was al om 7 uur. Mika kwam een lekker broodje oranje-hagelslag brengen en een glas cola. Lief bedoeld maar natuurlijk niet helemaal gezond. Rond een uur of 10 heb ik (samen met de kids) mijn laatste stukje gebak op, dit was wolkencake met een laagje chocolade. De rest van de taart hebben we weggegeven aan de buren. Die vonden het heerlijk. Maar dat was dus even de laatste uitspatting. Daarna zijn we heerlijk wezen zwemmen t/m 12.30 uur. Rond 13 uur zijn we op ziekenbezoek gegaan bij een vriendinnetje, de kinderen hebben daar heerlijk chocolade gegeten en een grote beker limonade gedronken. Ik heb helemaal niets genomen. Vanmiddag heb ik thuis nog even een dutje gedaan voordat ik ging sporten. Tijdens het vrije uur crossfit had ik bedacht dat ik benchpresses wilden gaan doen, maar dan met een houten stok met elastieken en kettlebells eraan. Dit wiebelt heel erg en dus vraagt dat enorm veen kracht van armen en schouders. Er hing aan beiden kanten van de stok een kettlebell van 16kg per stuk. Persoonlijk vind ik dit een heeeeerlijke oefening omdat je je schouders echt voelt werken en het is gewoon een kick om het onder controle te houden. Daarna heb ik onze trainer gecoacht terwijl hij zijn WOD "Seven"deed, dit is een enorm zware WOD van ongeveer 45 minuten.

Ook heb ik wat eettips ingewonnen en ben ik eerst maar boodschappen gaan doen: rijst, kip, kwark, yoghurt, zoete aardappel, bananen en rozijnen heb ik in huis gehaald. Eenmaal weer thuis heb ik gegeten; rijst, kip en rozijnen, dus weinig vetten en veel eiwitten. Zojuist (23u) nog een handje ongezouten pinda's.

Oja, ik heb ook een nieuwe app sinds vandaag op mijn telefoon: Maaltijdplanner Pro. Een slimme app waar ik al mijn maaltijden in kan zetten zodat ik precies weet wat ik eet. Dat heb ik echt wel nodig.

Morgen heb ik ook weer een leuk programma voor mezelf opgesteld, maar dat is nog wel enigzins afhankelijk van het weer. Ik zal er morgen meer over vertellen.