Feestje, feestje en feestje

07-05-2013 21:13

Qua dieet is het dit weekend niet helemaal goedgegaan. Zaterdag was ik jarig (36) en ging het wel goed. Ik had 's middags een klus voor mijn eigen bedrijfje, dat was tijdens een bbq en dus kreeg ik een bord vlees, stokbrood en saus natuurlijk. Maar dat was het enige. Zondag vierde ik mijn verjaardag en dat ging op zich ook wel goed op een taartje en chippie na. Maandag heb ik de gehele dag taart staan bakken en bekleed met marsepein en chocolade. Ongemerkt proef je dan toch e.e.a. En vandaag (dinsdag) heb ik getrakteerd op mijn werk. Hier heb ik beide taarten geproefd, dus stukje wolkencake met chocolade en een stukje brownie. Dat was teveel van het goede en de zoetaanval was er weer :-(

Morgen weer strak. 's morgens ga ik ook even zwemmen met de kinderen, 's avonds weer een uurtje gewichten trainen.