Eerste tourtocht 2013

20-04-2013 21:39

Vanmorgen weer vroeg op. Vandaag de dag dat ik, na 1 jaar, weer eens op mijn racefiets ging zitten. Om 8.30 uur vertok ik richting Den Bosch voor de 1e rit van de Vacansoleil4challenge. Ik heb mijn startnummer opgehaald (1102) en ben omstreeks 9.45 uur vertrokken. het was een mooie rit, maar wat stond er ongelooflijk veel wind. In het begin heb ik een paar extra km's gemaakt omdat ik verkeerd fietstte maar uiteindelijk heb ik het weer gedaan; 70 kilometer in de benen nu. Er was een stuk, vol tegen de wind in waar ik maar 18 kmh ging, dat was balen! Maar gelukkig was er ook een stuk waar ik wel 35 kmh kon gaan, dat was wel heel lekker. Ik wil vaker gaan fietsen, kilometers maken en gewoon als cardiotraining.

Om 13 uur kwam ik moe, erg moe terug. Na een heerlijke douche was ik nog moeier en kwam de hoofdpijn opzetten. Helaas (voor mij) hadden we nog een kinderfeestje te gaan. Hier werd erg veel gerookt en daar knapte ik niet veel van op. Eenmaal weer thuis heb ik van 18 uur t/m 20 uur op de bank liggen slapen. Daarna ben ik richting mijn bed gegaan en heb ik geslapen van 23.00 uur t/m 8.30 uur op zondag.